About.

I don’t want you on my site, I want us to be at the same site

Regine Verhage

About.

Mijn naam is Regine Verhage. Ik ben Idesign docs&more   begonnen door het vele gemopper om mij heen op Word en vele andere applicaties. Voor veel mensen is het lastig om geduld op te brengen om het een en ander werkend te krijgen in onder ander Word. Alles moet snel werken en ja, voordat dat mogelijk is, moet je toch eerst het geduld hebben om het snel werkend te maken. De enorm veel mogelijkheden van Word, wordt door velen onderschat. De meesten onder ons gebruiken Word voornamelijk als typemachine. Want weet jij bijvoorbeeld dat je autotekst kunt gebruiken, snelonderdelen in een document kunt plaatsen of sjablonen kunt maken?

Ik ben één van de rare personen die het juist leuk vindt om verder te kijken in Word dan mijn neus lang is, heb trainingen gevolgd en ben inmiddels een expert in het programma.  Waar het bij velen misgaat en omslaat in boosheid, begint bij mij juist de uitdaging. 

Het maken van sjablonen/ templates die jouw leven makkelijker maken is toch wel echt mijn hobby. Ik ga voor 100% tevredenheid! In alles waar creativiteit bij nodig is, kan ik jou helpen. Persoonlijk contact hierbij vind ik echt belangrijk, want op deze manier leer ik jou en je verhaal kennen en weet ik wat je nodig hebt. Uiteraard kan dit ook digitaal.

Mijn achtergrond?

Uiteraard kan je dit allemaal lezen op mijn LinkedIn, maar ik geef je graag hier een beknopt overzicht.

Mijn naam is Regine Verhage, 48 jaar oud. Na mijn opleidingen heb ik een aantal jaren in de reiswereld gewerkt. Prachtig vak en een prachtige wereld, maar er was nog meer in de wereld. Ik ben toen het secretaresse vak ingerold en heb inmiddels een jarenlange ervaring als secretaresse en veel ervaring opgedaan in verschillende systemen binnen verschillende bedrijven. Vorig jaar april ben ik in dienst getreden bij  Olyslager Organisation B.V. in de functie van Office Manager. Ook vanuit deze functie heb ik weer veel te maken met Word uitdagingen zoals het creëren van sjablonen, ontwikkelen van de huisstijl en deze bewaken.  Bij mijn vorige werkgever ‘Achmea’ heb ik een mooie hbo-opleiding communicatie & redactie bij de NCOI gevolgd. Door deze studie ben ik van de functie secretaresse overgeplaatst naar de functie medewerker Financiële Rapportage waarbij ik verantwoordelijk was voor alle opmaak van alle financiële rapportages die er binnen Achmea uitgaan. Ook deed ik communicatiezaken zoals het onderhouden van SharePoint, Achmeanet voor onze afdelingen en ik verzorgde ook de nieuwsbrieven, uitnodigingen enz.  Gekscherend werd ik daar “Chef opmaak” genoemd.

Oh oh oh.
Ik hou d’r zo van